woensdag 23 juli 2008

Bevestiging van uw bestelling # 630621150

Ik begin zo langzamerhand toch een beetje ongerust te worden: 43 dagen tot de release van Spore en ik wil Spore Galactic Edition bestellen maar de mogelijkheden daarvoor zijn erg beperkt.

Naast De Bolle en Bartje heb ik weinig zin om ergens anders online te bestellen: niet al te beste ervaringen. Bij Bartje kun je wel je email adres opgeven en dan krijg je een mailtje zodra Spore Galactic Edition bij hun te bestellen is. Bij De Bolle staat de Spore Galactic Edition er nog niet eens, voor de zekerheid daar wel de 'gewone' Spore besteld.

Ik weet dat die Collectors Editions snel weg zijn en hoop echt dat we hier in Nederland de Spore Galactic Edition snel kunnen reserveren. Als ik die mooie editie niet kan krijgen ga ik toch echt hard gillen.

0 reacties: