maandag 14 juli 2008

Nog 52 dagen nagelbijten


Mei 2005 ben ik helemaal gevallen voor Spore: Will Wright had een aantal weken ervoor op de GDC een presentatie van Spore gegeven en een video van ruim een uur werd in Mei 2005 online gezet. 1 onderdeel daarvan ging over Spore en uit de zaal klonk regelmatig een daverend applaus. Na 3 jaar wachten, met uitstel van de release, wat screens en video's en een lange periode waarin ik WOW speelde en helemaal niet bezig was met Spore, komt de release nu toch echt dichtbij.

Bijna een maand geleden kwam Spore Creature Creator online en konden we allemaal voor het eerst zelf in de wonderlijke wereld van Spore stappen. Al is de Creature Creator maar een klein onderdeel van het spel zelf, je krijgt toch een aardige indruk van wat er zoal met Creators in het spel mogelijk zal zijn: en er zitten verschillende Creators in het spel.

Over 15 minuten begint de E3 2008 en ook Spore staat op de agenda en ik hoop echt dat Will Wright daar rondloopt met een laptop onder zijn arm waar Spore opstaat en hij weer 1 van zijn fantastische en humorvolle presentaties geeft.

Ik kan niet wachten tot ik op mijn scherm zie: De installatie van Spore is voltooid: klik hier om het spel te starten. Tot dan, en zeker ook lang na de release, wil ik in dit blog jullie op de hoogte houden van alle nieuwtjes rondom Spore.


HIKI

0 reacties: