vrijdag 5 september 2008

Duur spelletje zo dat Spore ....


Vanochtend dan eindelijk bericht van Bol.com dat mijn Spore Galactic Edition onderweg is en er zaterdag zal zijn:

"Onze leveranciers hebben echter laten weten dat dit artikel een vertraging heeft opgelopen.
"

Gelukkig heb ik de 'gewone' Spore inmiddels allang geinstalleerd en kan ik sinds gisteren eindelijk spelen. Het is wel een duur grapje zo geworden en ik vind die vertraging echt te belachelijk voor woorden. Bol.com is niks te verwijten: ik bestel al jaren bij ze en dit is echt de eerste keer dat er iets mis gaat.

Enfin ... 55 euro + 65 euro = 120 euro .... nu maar hopen dat Spore het dat waard is. En dan heb ik nog niet eens de andere Spore spullen meegerekend als de 2 versies van Spore Creature Creator (beide op DVD) en die opblaasbare Spore Creatures van eBay, maar die zijn voor de fun.

De Primagames Spore Guides moeten nu maar even wachten: ben blut en wil ook eerst goed de guide bekijken die bij de Galactic zit voor ik ze bestel.

0 reacties: