woensdag 22 oktober 2008

2e Spore patch oorzaak van Achievements bug?

De laatste dagen zijn er op het US Spore forum en het forum van Gaming Steve nogal wat spelers die melden dat al hun achievements na de laatste patch verdwijnen zijn. Én dat ze ook geen nieuwe achievements meer krijgen, ook niet in nieuwe games waar ze geen cheats gebruiken.

Ik heb zelf net even in mijn eigen game gekeken en het valt mij op dat ik in mijn profiel op Spore.com wél de laatst behaalde achievements zie maar die zie ik in het spel zelf, onder Prestaties, niet terug. En die hadden daar allang moeten staan omdat ik al 2 dagen geen Spore heb gespeeld. Gelukkig heb ik de achievements van voor de 2e patch nog gewoon.

Ondertussen meldt MaxisKane in dit topic dat het Spore team op de hoogte is van deze bug en dat er aan gewerkt wordt.

0 reacties: