woensdag 15 oktober 2008

Het is weer tijd voor mijn dikke dwerg


Terwijl ik dit typ is mijn computer een enorme World of Warcraft patch aan het downloaden van 1,62 GB.

Ik weet niet precies hoeveel patches ik gemist heb nadat ik tijdelijk ben gestopt met WOW om Spore te gaan spelen maar mijn computer zal wel de halve nacht patches aan het ophalen zijn.

Dat betekend dus dat ik me minder met Spore ga bezig houden en weer meer met WOW: morgen ga ik mijn Grumpi account weer activeren want dan is het nog precies 4 weken voor de uitbreiding Wrath of the Lich King uitkomt. En ik moet zeggen dat ik erg veel zin in WOW heb: ook het sociale aspect (guild) ervan en de eindeloze fun die ik altijd in WOW had.

Uiteraard zal ik voor dit blog het nieuws blijven doen en Spore blijven spelen maar wat minder intensief dan de laatste maand(en). Maar wie weet vindt ik WOW opeens niks meer aan en zit ik erg snel weer op Spore? We zullen het wel zien allemaal.

0 reacties: