vrijdag 3 oktober 2008

Meer geruchten: binnenkort een patch en een eerste uitbreiding in Mei 2009

Na het gerucht van gisteren over een eerste pack voor Spore “Spore Cute and Creepy Parts Pack“ zijn er nu nog 2 geruchten die ik op Space Oditty
tegenkwam.

De eerste is dat er een patch aan komt die de audio en video problemen oplost die de eerste patch bij sommige spelers heeft veroorzaakt (zie dit blogbericht).

Het tweede gerucht komt uit dit topic op Sporemania: namelijk dat er in Mei 2009 een eerste uitbreiding aankomt die waarschijnlijk de Stam fase en Beschavings fase meer gaat uitbreiden.

Het is zeker dat Maxis al lang aan een uitbreiding werkt maar 1 site (Sporemania) die met dit uitbreidings gerucht komt overtuigd me niet echt, dus we moeten maar even afwachten. Maar mijn Frans is beroerd en de Google vertaler is beroerd dus als iemand kan helpen met een goede vertaling van het bericht?

Persoonlijk denk ik dat het gerucht over “Spore Cute and Creepy Parts Pack“ wel klopt en dat die er ook gaat komen. Het is het patroon dat ik vaak tegenkwam met packs - uitbreidingen voor de Sims. Grote sites als Gamestop en Amazon halen iets weg omdat dat 'per ongeluk' te vroeg online is gezet. Na 1 of 2 weken volgt dan alsnog een officiële aankondiging van Maxis.

0 reacties: