donderdag 30 oktober 2008

Griezelige en Grappige pakket gedoe

Een paar dagen geleden meldde ik al in dit blogbericht dat je op de Nederlandse EA Store het Griezelige en Grappige pakket gratis bij Spore kunt krijgen. Een actie die, naar nu blijkt, een EA Europa aanbieding is want de Amerikaanse EA Store heeft deze aanbieding (nog) niet online. Ik blijf erbij dat deze actie een idioot idee is omdat we straks op de release datum van het pakket nieuwe spelers hebben die het pakket voor niks krijgen en spelers die Spore al langer spelen moeten 15 euro betalen.

Het uitstellen van deze actie tot bijvoorbeeld de Kerst kunnen we wel vergeten: uit de topics op het US Spore forum en GamingSteve merk ik wel dat vele Spore fans dit ook een vreemde zet van EA vinden maar een officiƫle reactie blijft uit. Ik denk ook niet dat die er nog komt, ook omdat nu wel blijkt dat dit een EA Europa actie is en daar is Spore toch een beetje een onderbelicht spel.

Ik twijfel of ik het Griezelige en Grappige pakket nog wel ga kopen, wat ook meespeeld is dat het pakket nog nergens in Nederland te bestellen is, behalve als digitale download bij de Nederlandse EA Store dan.

0 reacties: